Marketing szövegírás
A Klingly! Marketing segít az online jelenléted tökéletesítésében!
Rengeteg szövegíró és szövegírási forma létezik a világon. Mindenkinek megvan a saját stílusa, elképzelése és munkamódszere.
De honnan tudod, hogy a te cégednek milyen szövegíró és szövegírási forma lesz a legjobb?
Teljesen mindegy, hogy bútort, virágot, üzleti megoldásokat vagy éppen sírköveket árulsz egy dolog mindig közös lesz a cégek marketingjében: a végső cél, hogy embereknek árusítanak.

Éppen ezért fontos, hogy aki a Te marketing szövegeidet írja, az észben tartsa a szövegírás legalapvetőbb követelményeit:
- a potenciális vásárló érzelmeire hasson a szöveg (nem a megrendelőnek kell, hogy tetszen a szöveg)
- motiváló legyen (cselekvésre ösztönző pl.: vásárlás, feliratkozás, regisztráció stb.)
Ez a kettő egybefügg: ha megtaláljuk a célközönség megfelelő érzelmeit, félelmeit, akkor rá tudjuk venni a megfelelő cselekvésre is!
Félreértés ne legyen! Semmi etikátlan dologhoz sem kell folyamodnunk. A marketing szövegírás lényege (legalábbis szerintünk) az, hogy olyan embereket győzzünk meg a vásárlásról, akik már egyébként is tudják, hogy mire akarják költeni a pénzüket és/vagy idejüket, csak még azt nem döntötték el, hogy kinél fogják elkölteni! 🙂
Ezt a módszert nevezhetjük így: empatikus szövegírás.
AJÁNLATKÉRÉS ->
Milyen tulajdonságokkal kell rendelkeznie egy kiváló szövegírónak?
“Az igazi kreativitás, amikor improvizációval és a képzeletünkkel oldunk meg problémákat.”
Vagyis naprakészen tartja a tudását.
Egy szövegírónak számtalan témában és élethelyzetben tudnia kell használni a megfelelő szavakat, éppen ezért elengedhetetlen, hogy ismerje önmagát, ezáltal saját maga gátjait, képességeinek határait és ezek tudatában tudja fejleszteni saját magát.
Vagyis tudnia kell a különböző célú írásokat hogyan írja meg. Mit értünk ez alatt? Olvasd el a mobil és közösségi média platformok szövegírásáról szóló cikkünket és jobban megérted!
Ahogy már írtuk a szövegeknek az emberi érzelmekre kell hatnia, ez pedig elengedhetetlen jó emberismeret nélkül.
Ha igazán jó szöveget akar írni valaki határidőre, akkor jó ha van a tarsolyában néhány könnyen és gyorsan bevethető technika. És egy jó marketing szövegnél az sem hátrány, ha nem elcsépelt frázisokkal van teletűzdelve a szöveg… 🙂

Mi a fent leírtakat figyelembe véve írjuk szövegeinket!
Ha Te is ilyen szakszerű, strukturáltan felépített marketingszövegekre vágysz, akkor vedd fel velünk a kapcsolatot!
<AJÁNLATKÉRÉS>
Milyen marketing szövegeket írunk? Például:
- Landing page
- Weboldalszöveg
- Webshop termékleírás
- PR cikk
- Csalitermékek
- E-book
<AJÁNLATKÉRÉS>