fbpx

Klingly!

Marketing szövegírás

A Klingly! Marketing segít az online jelenléted tökéletesítésében!

Rengeteg szövegíró és szövegírási forma létezik a világon. Mindenkinek megvan a saját stílusa, elképzelése és munkamódszere.

De honnan tudod, hogy a te cégednek milyen szövegíró és szövegírási forma lesz a legjobb?

Teljesen mindegy, hogy bútort, virágot, üzleti megoldásokat vagy éppen sírköveket árulsz egy dolog mindig közös lesz a cégek marketingjében: a végső cél, hogy embereknek árusítanak.

Éppen ezért fontos, hogy aki a Te marketing szövegeidet írja, az észben tartsa a szövegírás legalapvetőbb követelményeit:

  • a potenciális vásárló érzelmeire hasson a szöveg (nem a megrendelőnek kell, hogy tetszen a szöveg)
  • motiváló legyen (cselekvésre ösztönző pl.: vásárlás, feliratkozás, regisztráció stb.)

 

Ez a kettő egybefügg: ha megtaláljuk a célközönség megfelelő érzelmeit, félelmeit, akkor rá tudjuk venni a megfelelő cselekvésre is!

Félreértés ne legyen! Semmi etikátlan dologhoz sem kell folyamodnunk. A marketing szövegírás lényege (legalábbis szerintünk) az, hogy olyan embereket győzzünk meg a vásárlásról, akik már egyébként is tudják, hogy mire akarják költeni a pénzüket és/vagy idejüket, csak még azt nem döntötték el, hogy kinél fogják elkölteni! 🙂

Ezt a módszert nevezhetjük így: empatikus szövegírás.

AJÁNLATKÉRÉS ->

Milyen tulajdonságokkal kell rendelkeznie egy kiváló szövegírónak?

“Az igazi kreativitás, amikor improvizációval és a képzeletünkkel oldunk meg problémákat.”

Vagyis naprakészen tartja a tudását.

Egy szövegírónak számtalan témában és élethelyzetben tudnia kell használni a megfelelő szavakat, éppen ezért elengedhetetlen, hogy ismerje önmagát, ezáltal saját maga gátjait, képességeinek határait és ezek tudatában tudja fejleszteni saját magát.

Vagyis tudnia kell a különböző célú írásokat hogyan írja meg. Mit értünk ez alatt? Olvasd el a mobil és közösségi média platformok szövegírásáról szóló cikkünket és jobban megérted!

Ahogy már írtuk a szövegeknek az emberi érzelmekre kell hatnia, ez pedig elengedhetetlen jó emberismeret nélkül.

Ha igazán jó szöveget akar írni valaki határidőre, akkor jó ha van a tarsolyában néhány könnyen és gyorsan bevethető technika. És egy jó marketing szövegnél az sem hátrány, ha nem elcsépelt frázisokkal van teletűzdelve a szöveg… 🙂

Mi a fent leírtakat figyelembe véve írjuk szövegeinket!

Ha Te is ilyen szakszerű, strukturáltan felépített marketingszövegekre vágysz, akkor vedd fel velünk a kapcsolatot!

<AJÁNLATKÉRÉS>

 

Milyen marketing szövegeket írunk? Például:

  • Landing page
  • Weboldalszöveg
  • Webshop termékleírás
  • PR cikk
  • Csalitermékek
  • E-book

<AJÁNLATKÉRÉS>

Follow by Email
LinkedIn
LinkedIn