fbpx

Klingly!

Storytelling –
bevezetés a céges történetmesélésbe

Mi a Storytelling és miért jó, ha így kommunikálok az ügyfeleimmel?

A storytelling, vagy másnéven történetmesélés az egyik, ha nem a legjobb módja annak, hogy kapcsolatot létesítsünk és fenntartsuk azt az új és a már meglévő ügyfelekkel – történeteken keresztül.

Azért kiváló eszköz, mert egyedi, érzelmeket generál, kapcsolatot hoz létre a márka és a vevő között. Erre a “normál szövegírás” is képes, csak sokkal kisebb mértékben.

Bármi lehet storytelling:

blogbejegyzés, imázsfilm, TV sorozat, viccmesélés, videójáték vagy amikor valakinek beszélsz a cégedről, stb. stb.

A storytelling előnyei az üzletben:

Mik a nagyszerű történet ismérvei?

A nagyszerű történet…

  1. egyszerű (és könnyen lehessen vele azonosulni)
  2. befejezett (van lezárása)
  3. megindító (és cselekvésre ösztönző)
  4. őszinte és igaz (a márkára/személyre nézve)
  5. releváns (a márkára/személyre nézve)
macbook, iphone, ipad

A STORYTELLING háromféle megközelítése

 

Saját élményen alapuló

    • az a pillanat vagy esemény(ek), ami(k) elindították az üzletedet (ötletedet) vagyis a történetedet
    • itt érdemes saját nyersanyaggal dolgozni (képek, videók, stb.)

Magasabb célt szolgáló

    • egy nagyobb közös célt szolgáló indíttatás
    • ezesetben a céged már birtokolja azt a célt, amit kommunikálsz

Az 1. és a 2. megközelítés kombinálása

Mit kell tenned, hogy jól meséld el a történetedet?

Határozd meg az üzeneted magját

Döntsd el, hogy milyen fajta történetet mesélsz el

Background Image

Kezdd el csinálni

A CTA (cselekvésre felszólítás) meghatározása

Nyersanyaggyűjtés

Érdekel, hogyan is néz ki ez pontosan?

Kérd ingyenes leckénket!

Csak a keresztneved és egy működő email cím kell, ígérjük nem fogunk fölösleges emaileket küldeni! 😊

Follow by Email
LinkedIn
LinkedIn